Platforma Zakupowa B2B daje pełną możliwość menadżerom działów zakupów i administracji zarządzanie, monitorowanie i kontrolę procesów zakupowych – od momentu złożenia zapotrzebowania, po zapłacenie faktury.
Służy do obsługi procesu zakupowego od utworzenia wniosku zakupowego, poprzez jego akceptację, skierowanie do realizacji do działu zakupów. Gwarantuje efektywny wybór towarów wybranych i zaakceptowanych przez osoby zarządzające. Umożliwia zarejestrowanie umowy z kontrahentem, rozliczenie faktur zakupu, a także monitorowanie realizacji zamówionych dostaw w podziale na cele i miejsca powstawania kosztów przestrzegając jednocześnie przydzielonych limitów kupieckich.
System zapewnia automatyczną dekretację i alokację kosztów na dowolne centra kosztowe, projekty czy jednostki organizacyjne. Wszystkie te elementy dostępne są w modułowym rozwiązaniu zapewniając komfort użytkowania. B2B gwarantuje szybkość wdrożenia i brak dodatkowych kosztów rozliczania. Platforma posiada moduł raportów, który zapewnia pełną sprawozdawczość na każdym etapie współpracy.