Oferta

Platforma zakupowa B2B

Platforma Zakupowa B2B daje pełną możliwość menadżerom działów zakupów i administracji zarządzanie, monitorowanie i kontrolę procesów zakupowych – od momentu złożenia zapotrzebowania, po zapłacenie faktury.

System umożliwia organizację kompleksowych projektów zakupowych w każdej, nawet najbardziej złożonej, strukturze firmy.

Służy do obsługi procesu zakupowego od utworzenia wniosku zakupowego, poprzez jego akceptację, skierowanie do realizacji do działu zakupów. Gwarantuje efektywny wybór towarów wybranych i zaakceptowanych przez osoby zarządzające. Umożliwia zarejestrowanie umowy z kontrahentem, rozliczenie faktur zakupu, a także monitorowanie realizacji zamówionych dostaw w podziale na cele i miejsca powstawania kosztów przestrzegając jednocześnie przydzielonych limitów kupieckich.

Za pomocą systemu zakupowego B2B mogą Państwo w pełni zarządzać procesem zakupowym i powiązanymi z nim dokumentami, umowami i cennikami.

System zapewnia automatyczną dekretację i alokację kosztów na dowolne centra kosztowe, projekty czy jednostki organizacyjne. Wszystkie te elementy dostępne są w modułowym rozwiązaniu zapewniając komfort użytkowania. B2B gwarantuje szybkość wdrożenia i brak dodatkowych kosztów rozliczania. Platforma posiada moduł raportów, który zapewnia pełną sprawozdawczość na każdym etapie współpracy.

Jeśli chcesz się zalogować – napisz na [email protected] lub wypełnij formularz kontaktowy i uzyskaj dostęp.